Thursday, January 20, 2005

Continue - Sambungan that guy yang kat masjid tu.. PART 2

Hey guys!
OK so I took awhile answering my nature call.. so? what? Am only being human.. need me to go in details ke? Ehehehehehe

OK OK ... Back to the citer tadik tu.. As me and granny were walking twrds my car, this cute, tall, fair looking guy, medium long hair guy, came twrds me and we started talking:

THE GUY: Errrm... sorry. I think I kenal you...
Dalam hati I... 'but of course darling... siape tak kenal I... ekeke' OF COURSE NOT SILLY! Gile nak riak jawab macam tu? Eheheh
ME: Er... yer ke,.... tu la... muka u pun familiar...
YER YER JER AKU! FAMILIAR KONON.. familiar toek!
THE GUY: You, tak perasan I dah ke u?
The tone dia cakap tu macam dia dah confirm kenal I... maybe melalu how I speak kot... I don't know...
ME: Errr.. sorry la you... seriously... tak perasan. Siape ek?
MEK SERIOUS TGH BLUR TIME TU. Mak Tok dah "ehem ehem dah dalam kete"
THE GUY: We used to be neighbours remember? Well, technically neighbours. Your house is like 3 lots away from mine...
OH MY LORD!!! NO WONDER HE LOOKED FAMILIAR!!!
ME: Oh yeah... Now I ingat! Hey how has it been?
And the rest... ade lah... mana leh citer semue...

This guy is like, 7 years older than me. Used to be me and my familys' neighbour waktu I was like small, time tu my family resides in Kedah. The last time I saw him... Wallahua'lam... seriously tak ingat. It has been awhile...memang seriously I tak perasan dia. He just got back from Aussie. He's back for good. Gawd! What a shocking surprise. So we talked for a while... and then I said I kena balik.. dia kata jumpe je kat umah. So bile dah balik, mak tok masuk umah.... I duduk luar garden minum2 dengan dia. He's nice, tak ubah perangai dia dari dulu. Nama? Redzal.... panggil Abang Ezal. I remembered then... :) Finally! Its great to finally meet up someone yang otak 'orait' sikit! Then suddenly... he hp berbunyi.. YES.. you can say that again! AWEK sudah call la! Chit! Not that I'm expecting anything pun.. tapi, PERLU ke?????? Awek call time dengan I!? Sentap! Whatever it is he said dia nak lelepak selalu dengan I ngan Mak tok.. maybe bawak gf dia datang. I said.. "ha.. bawak lah.. "sambil senyum... "boleh I kenalan dengan gf u... " senyum lagik.. WALHAL DALAM HATIKU!!!!!!! It should have been this ayat "Ha... bawak la.. boleh I simbah dengan air panas tak pun halau dgn penyapu! Shuh Suhhhhh!!!!" ekekekekeke! Wait a sec,. motif nak jealous? KAN? Sedeh lah! Pasal laki pun nak feeling emo! Why la lately nih emo terlebih nih? Ish.. scarry marry la kan? :)

Dah I dah nak start melalut dah nih... well.. tomorrow raya... I'll try and squeeze in some time to write in. Kalau tak.. see u in a day or two... :)

Bye ppl!!!!

No comments: