Wednesday, January 19, 2005

Hanginnn nyyee!!!

Welllooo people... wwwwwasssuup!!!!

Do I sound, erm, FAKE, to you alls??? Hmmmm... dah le mek kuarkan blog berani mati confessing about my myself... the truth... ade jugak some ppl yang still in doubt, and question me, about my photos? Are those real? Photos tu mine ke ape ke? I mean, put yourself in my shoes, or, at least, try imagine orang tanye u pasal your real pic.. tanye, betul ke itu pic you ke tidak.. sometimes sekali dua boleh la kite tak kisah sangat. Tapi nih, kadang2, at one point, sakit gak hati, tul tak? I mean, kalau tak cayer sangat, nak jer I get ready like in those pics and make a point to every single of my more than 300 friends to come over to a garden party (garden party pun make sure lah malam ek, kalau pepetang 4pm tu, cair la mekkk.. ) yang those pics were me and I am those pics... kan? Like, banyak lah dalam nih dah kenal I siapa even before I posted those pics... Tak der lah.. Bukannye nak naik angin, cuma, sentap... kan? So this is I guess a good way I nak lepas geram... tak pinpoint sesiape, tak menuding jari tak sebut nama sesapa ek. Kalau ada makan cili, terasa, sorry la, mek tak tanggung..... I took the liberty to work and strive have to get to the point where I look like in those pics, tapi sedeh sangat when ppl try to question u whether tu betul ke idak gambar u ke idak... Why, tak nampak sangat? Tak nampak sangat like I nih macam ****? Nampak reallly like girl? Or the other way round? ape2 pun, BEAUTY LIES IN THE EYES OF THE BEHOLDER and I can't say anything on your behalf.... what I can say to defend myself, is, try asking these ppl BABEPARIS DJSLAYERZ ELYAZ CLARISSA NABILVELASCO and some others yang memang dah pernah jumpe me, yang dah kenal I inside and out.. eeee.. geram sangat! Tapi tak per.. tak per.. sabar.. baik mak mah gi minum dulu! Chow!

No comments: