Tuesday, March 08, 2005

I had ... with my passenger??? Eeew!!!

Dearest all,

Damn! I hit the BACK button during my preview of my entire page! DAMN DAMN DAMN! And yes, well figured, EVERYTHING lost lah! Well, not every thing, except the TITLE still remains untouched, unharmed by the screwable+fcukable+pathetic button called BACK! Urgh!!! This is soooo not fair!

What have I lost? Well, the ones that were on this compose/create new entry page, adalah sepertimana yang berikut ya:-

"Dearest all,
I know I know - I know I was supposed to come back with a hot, sensational and exciting new entry about my extravaganze XxX experiences while I was flying MAS back then... but, after Isya' mek terrrrrrrgatal tangan nak buat banner - SEE SEE SEE! Cantik tak cantik tak cantik tak!?!?!?!?!?! CANTIK LAH!!! Penat wwooo orang buat - guna itiew Adope Photoshop itiewwww... cool software! Menariks sunggoh! So dok buat itu ini itu cut paste itu insert fill stroke and what not invert ape tah semua - tau tau dah kul 12midnight - soooooooo terkejut time flew THAT fast - especially time2 u tgh adoring your pics and what not, kan?

Hmmmmm
So lepas dah buat banner cantik2 semua, baru lah terhegeh2 pikir nak buat blog entry pasal kes itiew. So, now, dalam pemikiran pulak dah... nak buat now or LATER during the day? Hmmm mata pun leh tahan ngantuk nih. Otak pun dah makin layuuuu jer... eh, otak can layu meh? Salaps! *Salaps is a combination of Salah and Silap - the 's' after salap itiew is for the two Ss - Salah, and Silap* Aiyoh! What is this? Bahasa lesson is it? So anyways, otak DINCH layu - its the eyes yang dah layu. My otak dah jadik lembab... *MISS G! DON'T! DON'T EVEN HAVE THAT THOUGHTS, URGHH!!! I KNOW WHAT YOU'RE GONNA SAY SO SAVE IT BITCH!*

So cam nih lah - biar mek MINOM DULOOOO, ok?"

Ahah!!! Itu lah yang mek dah tulis penat2, tau tau hilang... sedeihan kan? *SEDEIHAN = SEDEH+KASIHAN* Penat jer mek tulis... tsk tsk tsk!

So now dah lepas MINOM dah - mek pikir2, mek buat just a short one - quicky! Ehehehe Nanti apo pulak kato peminat2 setio hambo - frust tertungging terbalik kang nanti... hehehehe

I was with the airlines for 5 years. Flew domestic for a year and then promoted to go up international routes; flew on the wide-body-aircraft for 4 years. Ape nih? Sejarah mek dalam airline pulak ke? Haiyoh!!!

Ok ok - serious. Hmmm... *sambil garu kepala* Ade ke hot and sensational stories mek dalam airlines? Mana leh lawan story "PRAMUGARA TERLAMPAU" itieww... Oh, tapi mek ade jugak story yang maha gedebas...

Mood swing datang - malas nak layan penumpang - twas a Sydney DAY flight - so most pax tak tidur *Pax=passenger*. So don't constantly calling us crew nak entertain with diaorangnye drinkin' orders... Ade sekali tu mek dah fedup sangat - memang tgh tak der mood... went to the passenger... TIBE2!!!!! MATA TERBELIAK SUNDELLLL!!! Tgk ciknek dia (Errr... ciknek is bahasa INDAH sikit for, erm, eeermm.. OH!! KONEK!) So anyways, mamat ini punye ciknek sudeh terkeluar lah dari seluar pendek dia itiew. Ala, he was wearing this like, erm, football shorts, tapi tak der lah pendek sangat tapi macam , I think, dia tak pakai underwear kot. So bendealah ciknek dia sudah terkeluar lah, terjojol keluars itiew dari his shorts. And the point yang mek nak story here is this - Dari tak der mood, tibe2 terasa seperti mau main fefets kiew itiew jer! Memang can-do *can-do=taste=handsome* lah mamat itiew, biarpun gf dia muka cam gampang, tapi mek tak pedulik. He looked mixed a bit - tak purely WHITE lah, pan Asian sikit lah kot - mat salleh mix chinese kot gamaknye... Nama, SERIOUS mek tak ingat la now.. it's been like what, 2, 3 years ago? Tapi dia memang baik. So was his macam-gampang-looking gf... eheheh.

So alkesahnye pasal his drink order itu, mek nak ler letak kat meja dia - mek cakap lah "Here's your bicardy cock sir! EH! I MEAN, COKE!" THAT'S IT! ITU SATU INSIDEN YANG MEMALUKAN ITIEW!!!! Dah la business class passenger pulak tu! MALU SUNDEL!!! Pax lain pun ade yang tergelak kecil after hearing what I said - nyeh, malu nyeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Habis kat situ aje? Addinch!!!!!!!! Just prior before landing - he called me. Waktu tu the gf was in the ladies. So dia mintak lah me cleared his table, before landing into Sydney maaa. So waktu mau clear itiew, he smiled jer kat mek. I asked lah..

ME:Anything else for you sir?
Sambil mek mengukirkan senyuman RATU mek... ekekekeke - PASTI dia cair. And he did...
HIM:Is it possible for me to see you while in Sydney?
ME: I beg your pardon Sir?
VERY THE MEK TERKEJUT OK - kononnye lah - walhal SUKE!
HIM:I said, would it be possible to see you while you're in Sydney?
Mek very the cuak time tu... erm...
ME:Well erm... I don't know...

Aha! Time tu mek nampak betina tak cantique itu sudah keluar from the toilet - terus mek beredar cam tu jer. Memang time tu mek cuak takut the gf suspect pe pe ker sbb me talking to the bf... OK OK OK Cut story short lagi.

Landed - during pax disembarking, he passed me his digits! COOOOL!

I called him? OF COURSE - yes... ehehe... and so we met up for dinner at Hungry Jack just opposite of my hotel - he lived not far from the hotel. Where was his gf? Not stated here, right? So don't bother...ehehe. So after dinner we erm, went to this strip club- eww! Boring. Cut cut cut... he sent me back to my room -was only being polite askin' him whether he would like to have coffee. That idiot said yes! URGH! So we had coffee and I almost TERSEMBUR air kopi mak tau when he asked "SO WHAT DO THINK ABOUT MY DICK!?!?" - Haiyoh! Direct gile!

HIM:So???
Mek still tak menjawab sundel after like 3 minutes kot
ME:Well - erm, I think erm, it's cute?
NYEH BODOHNYE TIME TU MEK RASE! ADE KE CIKNEK MEK CAKAP CUTE!?
HIM:LOL! Seriously - you like what u saw when u passed me my bicardy coke just now? I'm sure u fancied it, from what you said bicardy COCK...
Eh eh - berangan nak mampos lah pulak mamat ini...
ME:Well - I was shocked a bit with the size and how it went out from the side of your shorts
HIM:And you call that cute? I'd call it a big-meat
MEMANG NYEH - very big piece of meat!
HIM:So - do you erm, smoke?
ME:Oh yes I do - Malboro lights - do you?
HIM:LOL! No darling, I MEANT THIS
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Ape jadi lepas itiew? Figure out yourself - ade pesanan org tua2 cakap kat I kat phone tadik, waktu orang tua tu call... - "JGN GO INTO DETAILS SANGAT WHEN U CITER BAB BAB XXX NIH!! U're not LEEZ!" HAHAHAHAHAHAHAHA - Saje nak batu apikan Miss G ngan Leez sebenarnye... haha...

Seriously, what happened? Tak leh cakap lah - memburukkan imej seorang crew MAS - ehehehe... cukup sekadar I say we went for something LIGHT only - no more pecah koyak rabak dara sundel! Just light light sugiblow... Kalau heavy duty, HARUS AKU BALIK KL NAIK WHEELCHAIR OK! TERUS DI HANTAR BALIK NAIK FLIGHT DALAM KEADAAN SAKIT DAN PARAH! Gile besar ciknek dia itiew... ekekekekekeke... Itu jer? "Itu jer ke citernye?" Utk edisi ini, yang ni jer lah. Kalau pasal experience lain, ADE LAGI! Tapi nanti lah. Dah pukul berapa dah nih! Esok mek story lah lagi. Itll be about me and a captain/pilot - OOOPSS!!!!! Why pilot not another crew? NYEH - ape kelas main sesama crew - carik lah yang 'up' sikit - pilot2 muda doin' interntional routes memang can-do can-do semuenye!!!! So esok /later jer lah nah mek citer!

Tapi I decided for every NEW issue yang I bring up, there will only be a max of 3 entries about the issue. So now the XXX nih dah 2 entries dah. Satu lagi entry, and THAT'S IT! NEXT ISSUE PLS! Ehehehehehehehe...

Oklah - gtg now. Sleepy - REALLY sleepy sundel! I'll see you guys later2 during the day, nah?
Take care

Regards with much love,



Nurlea

4 comments:

Unknown said...

Love the stroy very much..kelakar pun ada..very good!:)

Anonymous said...

thanks gods very de cocktail... eh vanilla coke... salapss ...

Anonymous said...

Hi Lorry, mak tabik spring bace citer ko...trus jatuh cinta gitue...apasal? Ade sopan santun dlm bahasamu..kekalkan gayamu itu...1 more thing walau secantik mana seanggun mana ko tetap sujud pada Tuhan...mak rebah tersungkur...Vasss Gedebassss

Anonymous said...

nyeh awat hang letak NO ENTRY sign kat belakang tak bagi dia masuk? haiyoh toksahlerrr spedo ciknek nalla oke. mek tau hang dah longgar der lohong. alala, Boeing 747 KL-Sydney hang tu puuuun boleh buat u-turn kat dlm tu tau... hehe, stim la mek baca cerita ittiew...