Tuesday, March 15, 2005

Quiet day

Dearest blog readers...

Just a short one. It has been kindda like a quiet day today - since dinch ke office, dinch banyak keje, dinch do this and that - tau tau dah ptg - tau tau dah malam - tau tau dah nak tidur... how? Ape kes???

Me still dalam proses nak pikir ape la the next big hit entry? Tah lah - sokongan moral kureng lagi la. Belum 'up' lagi... at times like this - I do miss myspace.com/blog!!!

Tah lah - seriously, today macam, biase je? Tak nak tulis entry nih, tapi gian nak menaip. Tak sama when you do chattings or emails ke ape ke. Nak jugak tulis menatang nih! Macam diary la. Sehari skip, THAT'S IT! Nak cover balik tu la susah WALAUPUN nothing interesting berlaku. Tak pa tak pa... dalam list "possible-entries" dah ade 2... busuk2 kalau tak dapat 3 options, senang lah mek nak memilih antara dua itiew...

My hp pun SLOW jer today... seriously. Sms pun kureng, calls also kureng. Why la today? OH! It's Tuesday - no wonder. Noticed tak how my Tuesdays selalu blur boring? Hmmm...

I think I head to bed now lah...



Sincere regards, with best wishes,

Nurlea Laurielle Lai Lee Abdullah

1 comment:

Anonymous said...

hey babybooo...whassup...how's life...miss u so much...eekkkkk sedeh laa my office daa block myspace...so x leh nak masuk lagi...any news ...just msg me at my e mel....alio1@tnb.com.my...bye
take care-alex