Wednesday, March 30, 2005

It's CONFIRMED!!!

Ladies and gentlemen - eheheh - announcing...

"I'm moving... " - NO, I didn't mean 'moving' as in berpindah dari Alor Star to somewhere else pulak - duh! I meant my bloggin' lah. Remember the kekonfiusion kak Temah hari itiew about bloggin' at blogspot or blogdrive? So I finally decided that I'm moving - to blogdrive.com - with immediate effect of April 1st. AND NO it's not APRIL FOOL ok! It's for real, JUST LIKE Siti Nurhaliza's Concert at Albert Hall itiew. See, mek moving also musti ade 'hari ini dalam sejarah'. Nanti kalau mek nak citerkan kat my cucu2 cicit2 semua about the great Lea Laurielle's move from blogspot to blogdrive, I can always relate ala ala "Ala, 50 tahun lepas, waktu cik Nurlea tu memuda, dia nak pindah alamat bloggin' nye, hari tu jugak Siti Nurhaliza, neneknye kepada Siti Nurbecha'ah Binti Seri Mat Tompol yang tgh top sekarang nih lah... buat concert di London's Royal Albert Hall..." and then my cucu2 cicit2 would go "Ahhhhh ooohhhhhhh eeekkk???" in full expressions only cucu2 cicit2 bebudak jer can do... :)

Ok ok - seriously, Yes - I'm moving again. Well, I finally figured out that I do not need to close my blogspot page. I can always redirect my visitors at my new blogdrive page to this blogspot. I've even made some links to my personal favorite entries. So u see, it's like when I moved out from myspace.com/blog thingie to my current blogspot page, I didn't completely left myspace. The account is still there and so does my old2 entries, even, my FIRST entry as a blogger.

Why am I moving? ONE VERY obvious reason - the 'auto-refreshed' tagboard - yes, peeps. Mek SANGGUP tukar ke blogdrive - self satisfactions I guess, and plus, senang nak chat kat tagboard macam itiew. I think I've already explained the tagboard reason dalam entry yang mek confused tu I think it was ike a day or two ago punye entry, kan?

Nih la sebabnye mek duduk diam dari buat any new entry lepas my milkshake entry last night itiew. Kisahnye - its like u have a new house; but u tak moved in lagi. U sumbat segala perabot mabot semua, kasik macam nampak fully furnished, baru best nak move in, correcto? That's what am doin'. Transfering some important links, buat banner, NO ENTRIES yet of course. Buat tagboard lah - redefining my side profile lah itu la ini la. HTML memang menyakitkan hati. Tapi memandangkan mek punye due date April 1st, that doesn't leave me much of a choice now, right? I nak kena jugak siapkan by esok. Sbb Friday 1st April - 00:00:00, mek nak release my FIRST msg at my tagboard - and my FIRST entry kat my new blogdrive.com page.

Ape urlnye? DINCH CERITS LAGIK! Tunggu esok! At the stroke of twelve midnight, URL baru itiew akan kupublish HERE at my blogspot.com dan official entry yaang menyatakan mek dah moved to a new bloggin' address akan ku publishkan also! Ehehehe.

I am sooo excited. Actually - mek baru feeling2 nak celebrate 1st month *Mac4th to April4th* kat blogspot. Nampak gayenye, terbantut lah jugak. I celebrated my 100th blog entry kat myspace. Bile la mek nak celebrate apa apa lagik concerning blogs? Nak keep up to track berape banyak blogs mek dah published, haiyoh - not unless if mek ade program yang leh tolong kire berape entries mek, mak tak akan kire nyeh - confirm penat! Terus nak pengsan lagik! Dahhh sepasal Mak Tok nak kena gi carik Marcus Schenkenberg to do mouth to mouth tongue to tongue rescue procedures... mueieuieueieueiue!


Nurlea Laurielle Lai Lee Abdullah

3 comments:

Anonymous said...

pindah lagi... agak agak kali ni memerlukan lori berapa tan plak ye.... house warming jgn lupa jemput... nak ler merasa...lala masak kicap, daging goreng garing, coco shake, roti air panas ngan.... protein juice...erkkk ada ke???

Anonymous said...

Haiyyooh.. belum sempat I baca sumer entry kat sini, belum sempat klik your blog kat myspace, dah nak pindah ke?

Jangan lupa war-warkan alamat baru tuh nanti ek..

aidid said...

err mao mintak tlg pindah umah kaa. :D
cantek arr gambar katun tu ada lampu lip lap lip lap lagik.
dah pindah nanti buat hse warming tau. :D