Tuesday, March 15, 2005

Something happened...

Dearest all... I JUST HAD TO WRITE THIS OK! BEFORE MEK TERLUPE PAGI KARANG NANTI, VERY THE KES NAYA - TERLEPAS ONE HOT ENTRY! Ehehehe !

Funny - after my last entry, YESTERDAY, MONDAY, almost midnight entry itiew, lepas post that entry, mek sebok lah reply msgs lah itiew lah email lah, myspace la itiew ini... then - dah settled semuenye - mek dah ready nak boom boom dah - dah off pc segala mala semuenye itiew, tibe2 katanye... TUUUTTT TUUTTT!! INCOMING MSG TONE ITIEWWW DI HP KIEWWW!!! Daaaahh bersandiwara SMS pulak dengan... no, not Abang S... No not Is... Not of course not my cousin. WHO!? MISS G!?! Motif lesbianism? Addinch! Who would have thought - yes, my beloved abang angkat kiew itiew...

"Hey princess - Abg x jd blk 2nite. Abg blk esk pgi *Tuesday morning* If u x bz, nk snd me ke arport?"

"
Hey Abang - lah, kenapasal tak bilang sama kiew awal2 itiew? I ade some stuffs to settlekan esok pagi and I dont think I sempat nak hantar u sampai ke airport! Asal tak cakap awal2 seyyy!?"

"Hey hey babygirl - its ok. M cool. Abg x kisah - I can ask my fren 2 sen me 2 d arprt. Juz igtkn kalu u x bz, nk jumpe/buli adik manja abg"

"
Hehehe - kalau tak busy, boleh. Tapi I have something on. Ala, next week abang balik lagi kan?"

"Kalu mcm ni, after c-ing u last nite, kerap la abg blk AS"


MOTIF???? APA KAH MAKSUDNYE SEMUE ITIEW???? TIBE2 MEK TERASA, HMMM SESUATUH LAH DIA NIH!


"HEHEHE - elok lah tu. Balik lah selalu. Leh, ape, abang cakap tadik, jumpe/buli!?!?! ADA BERANI!? - ps, after seeing me last night? Maksud abang?"

"After c-ing u last nite n w dnew-image, I might juz chnge my mind frm juz nk buli u, to... "

AIYOH! STATEMENT BERANI MAMPOS! 'FROM JUST BULI TO' WHAT? INCESS??? AIYOH! MEK SUKE MEK SUKE MEK SUKE! MEK MEMANG PON DAH LAMA TASTE DIA - eh - tetibe pulak?

"
You sure ah? You're not teasing me? I mean I know you know how I feel about you kan?"

"M serious - n no m x teasing u. We'll hav 2 c wht 2morrow will bring 4 us"

US? He meant, me and him!? Hish! Apo kono dengan abang eden seko inih!? Hmmm

"
Abang! Tomorrow is like another one more week!"

"Then lets make it worth the wait... "

AIYOH MEK DAH TAK TAHU NAK BALAS APA SUNDEL - last last mek jawab jugak...

"
Ok - holla at me when you're back in AS. Meanwhile, stay cute! Be nice! And be good! Muwwwahss! Nite2!!!"

And then he replied...

"Ait! And goodnight baby girl - sleep well"


Wahai teteman sekalian, APA KES ITIEW??? Perlu ke incess??? Tak kan kena punish jadik stone kan? Hehehehe - Nyeh - mek memang taste kat dia dulu. Tapi dulu dia rejected mek sbb dia kata dia sayangkan mek macam adik/neighbour. Alih2 sekarang? Cam mano nyeh! Mek very the fonkius! I think I go make myself another big mug of Milo! Then head to bed, and think about this tomorrow *I MEAN LATER* - anyways, tomorrow is just another day. Why think about it today when I can think about it tomorrow? Eheheh - see ya! Nite2!!!


Sincere regards, with best wishes,

Nurlea Laurielle Lai Lee Abdullah

No comments: