Monday, March 28, 2005

SMS with Miss G!!!



Dearest all - macam mana mek boleh lupe pasal hal ini. Mujur teringat, or else - dah lasam pulak citer nih nanti. Sebelum G sebarkan, baik mek sebarkan dulu... ehehehe

This one I HAVE to share it in here. Miss G, sorry darlin' .Mek rase pujian miew itiew harus ku warwarkan kepada dunia - menunjukkan bahawasanye u ols yang memang punye hati mulia memuji mek walaupun dalam sms aje. Mek sunggoh terharu dan teruja. Ish - betoi ka penggunaan teruja dalam context ini nih!?!?! Plus, mek nak kena blogkan sms ini sebagai entry mek sebab mek dinch ade entry menariques - so, kerna kes terpaksa lah inih! Ehehehe. Ala G, lagipun, mek lama tak carutz muka hang kat blog mek. So mek buat nih terang2 dan mek type sekali ape mek rase about our sms session itiew. Hope u ols dinch marah...



I was getting ready for shower just now, lepas dinner, when my Nokia 7200 started membunyikan in-coming-msg-signal... It was from Ginger de la Loca- ape lah dia nak agaknye!

"Gal, mek nak ko answer this: A sportsman, an actor, a politician & a businessman. Who would you choose to be your man & why?" - Sender: Ginger +60122****** Sent: 07:35:02pm 28-03-2005

OH MY GOD! Ginger de la Loca - askin' me to answer a q?!?!?!? Owh my good lord!!! Who does she think she is? Tak pa - mek kasik chan. Bukannye selalu dia tanye mek soalan pon... Anyways, it was a tough q. Tricky I say. Macam, hmmm - it took me like, erm, less than 5 minutes utk berfikir dan terus type the reply

":-) I would most definitely pick a politician to be my man, as a politician is capable of being a businessman - very fine example, my dad. And if Arnold can prove to be a great politican after started things off as an actor, I'm sure my politician guy can be a great actor too. And of course, he could be a sportsman too you know, in bed and out of bed. SO you see, my politican man can be anything he wants, as he is however, a great politican..." - Recipient: Ginger +60122****** Sent: 07:40:13pm 28-03-2005

Tah lah - jawapan merepek ape lah aku kasik kat dia. Tu lepas berfikir sejenak. Buatnye soalan itiew bebetul dalam contest and dapat kat mek, confirm mek menangis tak tahu nak jawab... So much for Miss brainy of the year la kan? Eheheh - mesti dia reply maki muka aku balik dengan jawapan kezi cam ni... tibe2???

"Meletop! Mek sentap. Very good points though. Very good cunt!" - Sender: Ginger +60122****** Sent: 07:44:50pm 28-03-2005

E-eh? Meletop ke? Haiyoh!!! Ex Miss Universe/Miss Intelligent 2003 yang dah kalahkan mek sampai mek terguling2 nangis sbb dapat 2nd runner-up puji mek!?!?! HAIYOH!!!!!!! Mek dah riak! Mek dah feeling2 lambai2an Miss kat dlm bilik mek depan cermin! How sad and pathetic can I get? Tapi sial kan dia - dah puji mek, dah mek jawap soalan dia, dia maki mek CUNT pulak. Tapi tak pe, as always, mek take it as a compliment also. Mana mau carik CUNT with BRAINS and LOOKS like me? KAN G!?!?! HAHAHAHA! Haiyoh! Riak sangat. Tapi HAKIKATnye mek tetap membalas sms dia dengan tone ala ala merendahkan diri itiew...

"What was that Q for anyways? Ala girl, me just jwb bodoh2 jer. Tah2 another pointless and running around the bush answer..." - Recipient: Ginger +60122****** Sent: 07:43:19pm 28-03-2005

It took G 5 minutes jugak nak reply sms mek; dengan reason kenape dia tanye mek soalan itiew. Adekah dia nak test otak lembab mek nih? Ke dia memang nak tgk ape jawapan aku for that q - kindda hard q anyways...

"Saje je mek nak tanye ko. Tak leh ka? I came across the q and thought it'll be good to share it with you. It was a very beautiful answer gal. Definitely your best yet. Mek very impressed" - Sender: Ginger +60122****** Sent: 07:48:43pm 28-03-2005

Motif nak SHARE dengan mek dan memuji2 mek dengan jawapan tak seberapa itiew??? Hmmm - mesti kes nak sabo mek. Eehehe - Feeling kan? Ehehe. Enuff said about G and her pathetic intention- This entry is not about G or why she sent me the sms or what she thinks of my answer to her pathetic question - it's about ME AND MY BRAINY BEAUTIFUL INTELLIGENT ANSWER!!!

"Awwww, thanks! I'm in tears. Now move away fatso! Make way for the new Miss Intelligent cum Miss World Universe 2005! Move move! You're blocking the camera!!!" - Recipient: Ginger +60122****** Sent: 07:49:20pm 28-03-2005

One SECOND I was a beautiful talented charming beauty queen with a brain and less attitude - and the next MINUTE!? I'm a stone-cold-ice-queen-bitch from hell! Hehehehehe - I just love this dramas... Hehehe

"E-eh, a moment like this la?" - Sender: Ginger +60122****** Sent: 07:55:03pm 28-03-2005

At this point however I was already in my bathroom. Irritating jugak pompuan nih - saje nak menyentapkan aku. Nak buat 'business' pun tak tenang... jadik, apa lagik! Mek terus serang hendap laser maser semue lah... sambil melakukan transaksi... :)

"Hish apa lagi nih! Mek tgh dicrownkan ni! Move away I say, move! You're in my limelight, BITCH! *sambil menolak kau ketepi lalu kau jatuh tertungging dan mek pun terus duduk atas toilet bowl and starts shitting...* Told you to move over. Don't say I didn't warn you..." - Recipient: Ginger +60122****** Sent: 07:56:22pm 28-03-2005

Hehehe - terus diam and minutes later dia hanya balas - "KEXI!!!" to me... mek dinch balas pun. Boy, will she be surprised to baca this entry! PADAN ngan muka dia yang mengaku sendiri "AKU DAH LAMA TAK MASUK BLOG HANG LA L" - said G kat msn siang tadik... Tapi seriously, soalan itiew memang a bit susah - tricky jugak. And I am a bit terharu when of all people, G tanye mek jugak... mek terharu! Teruja! Terkasima!! Eheheheeh...



Nurlea Laurielle Lai Lee Abdullah

3 comments:

TT said...

Haahahahhhahaha this is so entertaining! :-D

Although I disagree with the crap about politicians being good in all, I do agree that you're one beauty with brains. Not to mention the right attitude to match.

MMuuuuaaaah!

Anonymous said...

Haiyoh... L nyer jawapan meletops very de ciri ciri intelligent terserlah... tu la bb dah dok kata kat hang L... kalau kita dok bercampoq dgn MISS INTELLIGENT... lama lama kita pun akan terintelligent sama.... tengok buktinya... hikhikhik....

Anonymous said...

hmmm macam penah dengar aje ini cerita ya.... dimana yeah... boleh jawap yang ini "Which would u choose, the palace of pain or the prison of pleasure?"