Saturday, March 05, 2005

Memang kes naya!!!

Dearest all - pls note that all the entries dated before March 04th, 2005, ie. entries yang nampak macam diblogkan before "THE FIRST ENTRY" here at blogspot.com nih, adalah blog entries yang telah direpostkan dari Myspace.com/blogs ke this page. SEE! Memang! Nampak sangat I can't decide. Semuenye nak jer dicopy dan repost here. Tapikan, tgk betul2. Tu pun I banyak tak cekup dari myspace and repostkan kat sini... I amik yang terbaik jer, giiiittuu...

Seriously - its 2.10am... NAN-ADO tidor lagik. I just finished copying and reposted blog entries dated in January 2005 dari myspace to here, in blogspot. Esok I will try and habiskan entries in February. Lepas tu - YAAYYY! Baru nampak meriah sikit my page here. At least I am doin' you guys a favour. I pilih blog2 entry terbaik - senang - nanti korang just check kat archieve tu jer... tak payah susah2 nak bukak my blogs at myspace - cume perlu bukak myspace.com profile mek jer utk melihat keindahan page mek... eheheheh! SHUUTTUP Miss G! Dinch perlu kutuk ok! Dari page kau!? ADO?
HEHEHE


Ok lah - seriously need to go to sleep. I'm seeing doubles now and dah mula PENING sikit - no, not sakit kepala... PENING... eheheh

Goodnight people! Assalamualaikum...

LEA

No comments: